AW: [Csaladtortenet 2]Mormon adatbázisból letöltés ill. nyomtatás

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2012. Jan. 28., Szo, 20:31:34 CET

Kedves Listatársak!
A képernyő-másolásra két ingyenes programot is tudok ajánlani:
www.wisdom-soft.com/products/screenhunter_free.htm

és ZScreen
http://sourceforge.net/projects/zscreen/

A képmegnézésre/feldolgozásra is van két nagyon jó ingyenes program:
IrfanView - Nagyon fel lehet vele egy rossz-minőségű képet (Pl anyakönyv-oldal) javitani:
http://www.irfanview.com/
FastStone Image Viewer:
http://www.faststone.org/FSViewerDetail.htm

Üdv.