[Csaladtortenet 2] módszertan

Bodocs E bodocs.e at gmail.com
2012. Jan. 29., V, 09:44:08 CET

Kedves Tamás!

Hasonlóan gondolom én is, mint Krisztián, a mormon adatbázis leginkább
támasznak jó, hogy utána könnyebben előkeressük az anyakönyvben az
adatokat, hisz ott mindig valamivel több adatot találhatunk.
Az anya családneve ugyanaz, lehet hogy rokonok, de valószínűleg másod,
harmad, vagy negyedágon...... nem tudhatjuk, tőlünk függ, milyen mélységig
kutatunk, meddig építjük a családfánkat.
én pl. keresztelésnél találtam olyat is, ahol az anyának csak a keresztneve
van feltüntetve pl: szülők: Matthias és Susanna Lojko

Jó kutakodást! Szép hétvégét!

Üdv Zsóka