[Csaladtortenet 2] Agilis

Ildikó Sztrányai sztranyai.ildiko at gmail.com
2012. Jan. 30., H, 12:48:30 CET

 Kedves Ádám!
Agilisról itt is olvashatsz. http://www.macse.org/society/fogalomtar.php
Szerintem a környezethez képest ők nemesek voltak v. úgy tekintették őket
v. saját magukat. Mivel az anyakönyvi beírásnál nem kértek nemesi igazolást
a nemes szó használata, talán vált használatossá.

A mormonokról a honlapunk ezen lápján mindig tájékozódhatsz...
http://www.macse.org/society/magyarorszag.php

Üdv
Ildi