[Csaladtortenet 2] csaladtortenet digest, 7 kötet, 98 szám

Nagy Szilvia szilvianak at gmail.com
2012. Jan. 30., H, 16:24:39 CET

Kedves Lista!

Szeretnék kérdezni valamit:

Hogy lehet az, hogy egy szülőnek van 6 gyereke, ebből kettőt is Rozáliának
keresztelnek, és azt már tudom, hogy egyik sem halt meg fiatal korában,
mert mindkettő házasodott. Ez létezik? A szülők adatai stimmelnek, szóval
nem elírás és nem másik ugyanolyan nevű szülőpárról van szó. Mert olyannal
már találkoztam, hogy mondjuk Máriának keresztelnek egy gyereket, de pár
évesen meghal, utána a születendő leánygyermeket megint Máriának
keresztelik. De hogy egy családban két ugyanolyan nevű gyerek is legyen????

--
Üdvözlettel: Nagy Szilvia

Kutatott családnevek Hajdú-Bihar : B.Nagy, Nagy, Gyulai, Kabai, Vámos;
Békés megyéből: Gyurik, Majoros, Koós, Puskás, Kubik
Kutatott helyiségek: Furta, Zsáka, Ártánd, Csökmő (Hajdú-Bihar), Bucsa
(Békés)

Sikeres kutatómunkát mindenkinek!