[Csaladtortenet 2] több Rozália nő fel egy családban

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2012. Jan. 30., H, 16:33:43 CET

Kedves Szilvia!

Erről már korábban volt szó  alistán, amikor azt tudtam meg, hogy katolikus
családokban különböző szentekről nevezték el a gyermekeket, és ha pl. volt
több szent János, akkor kereszteltek több Jánost a családban.....
Nos én ezen azóta sem tudok napirendre térni...
Számomra ez teljességgel érthetetlen és furcsa.

Nem csak református őseim  vannak, de ilyet sajár családomban nem
tapasztaltam.

Érdekel a téma fejleménye továbbra is.
 üdv: Előd