[Csaladtortenet 2] Házszámozás, utcanevek

Monika Jalsovsky kosecmonika at gmail.com
2012. Júl. 4., Sze, 12:39:30 CEST

Kedves Listatársak,

véleményem szerint nem kell hogy hiba legyen, ha egy családnál évente
változik a házszám plusz-mínusz 1 számot. Az akkori házakban több család
élt, és időről időre cserélkeztek - hol egyik lakott az utca felől, hol a
másik. Még ma is vannak ilyen hosszú parasztházak, ahol három házszám is ki
van téve.
A "házcsere" pedig nem csak feltételezés, erről személyesen mesélt egy idős
néni. Gondolom nem egyedi eset...

Üdv.
Mónika