[Csaladtortenet 2] segítségkérés- kiolvasni 2. sor

Babcsányi Judit babcsanyi.judit at t-online.hu
2012. Júl. 7., Szo, 19:37:43 CEST

Kedves Zsuzsi!
Anno 1796. die 9. Junii ist copulirt worden Samuel Molitoris Bürger und
Schmidtmeister allhier, ein Jüngling, ein Sohn des Herrn Martin Molitoris,
und Frauen Anna Hrabetzyn, mit Anna, Herrn Martin Klauszmann, und Susanna
Kutschinszky Tochter.
1796. jún. 9-én összeeskettem Molitoris Sámuelt, aki helybéli polgár és
kovács, nőtlen, Molitoris Márton úr és Hrabetzyn Anna fia, Annával,
Klauszmann Márton és Kutschinszky Zsuzsanna lányával.

Üdv:
Judit