[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

Kenese Éva kenev at freemail.hu
2012. Júl. 8., V, 15:52:40 CEST

 Kedves Viktor, Gyuri és akit még érdekel,Én is rádióban hallottam a pápai riportot. Valóban a zsinagóga igen rossz állapotban van és csak alkalmanként nyitják meg, a kiállítás mégis ott kerül megrendezésre júl. 15. és október vége között. Talán van egy használhatóbb része is, melyen 500 fotót és dokumentumot el lehet helyezni. A kiállítás ötlete és szervezése Gyekiczki András nevéhez fűződik, az anyaggyűjtésben a Pápa és Környéke Zsidó Kulturális Hagyományőrző Egyesület is résztvett. Gyekiczki úr megemlítette, hogy a református gyűjteményen belül létezik az 1842 - 1949 közötti időszak digitalizált változata is, de sajnos a riporter nem kérdezte meg a hozzáférés lehetőségét.Éva