[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / Pápai Református Gyüjtemények

Hunyady László hunyady.laszlo at chello.hu
2012. Júl. 8., V, 17:13:15 CEST

Sziasztok!
Én is hallottam a riportot és nagyon figyeltem, mivel anyai nagyapám Felvidékről oda
menekült, és ott lett a helyi polgári iskola igazgatója. Az interjut készitő hölgy kétszer is rákérdezett,
amire végül a válasz, a pápai református levéltár, és könyvtár volt, mint forrás.
Ha beütitek a google-ba a pápai református gyüjtemények szavakat egy csodával találkoztok, vagy 20 pápai
XIX-XX századbeli hirlapban keresgethettek. Ha valakinek valakije ott élt, biztos talál róla valamit,
én vagy 30 oldalt mentettem le.
Jó töltögetést kivánok!
Hunyady Laci