[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / Pápai Református Gyüjtemények

Hirschler András smartlines at smartlines.hu
2012. Júl. 8., V, 17:39:19 CEST

Jelzem, én korábban megírtam a fórumra, hogy a pápai lapok online olvashatók
- én is onnan szedtem össze azt, amit az apai felmenőkről tudok.
Más: a Népszabi csütörtöki számában cikk olvasható arról, hogy a MOL anyagi
okokból kénytelen beszüntetni különféle, a családkutatáshoz nyújtott
szolgáltatásokat.
Hirschler András