[Csaladtortenet 2] Profi számítógépesek segítséget kérek!

Laszlo Bocsor l.bocsor at gmx.de
2012. Júl. 9., H, 17:55:54 CEST

A válasz engem is érdekelne, mert a 2 TB külső tárolóm leesett és kicsit
meghibásodott, azaz cca.150-200 anyakönyvi film eltünt róla.   Lehet, hogy
sikerül ujra letölteni egy uj tárolóba, ami cca.300 órás tevékenység,
amennyiben a mormonok filmjei elérhetőek. Venni kell egy uj merevlemezt is,
de vsz. hogy még mindig olcsóbb ez, mint 100 000.-ért előbányásztatni.
Szóvel én is szeretném tudni, hogy mit lehet csinálni. Üdv.Laci