[Csaladtortenet 2] Profi számítógépesek segítséget kérek!

Joseph J Jarfas jjarfas at gmail.com
2012. Júl. 9., H, 18:21:48 CEST

Kedves tagtársak,

saját tapasztalataim alapján csak rossz hírt adhatok!:-(

Nekem négy év kutatási munkája úszott el, amikor egyik vincseszterem
beadta a kulcsot. Én is lementettem, amit tudtam, majd elküldtem a
lemezt egy cégnek, akik laboratóriumi körülmények között le tudtak még
menteni pár megabyte-ot (elég borsos áron!) - de a várt adathalmaz nem
került elő!

Pár hetes 'káromkodás', sopánkodás után - több is veszett Mohácsnál -
nekiláttam visszaállítani az adatbázisomat, majd napi mentéssel és dupla
kopírozással, vigyázok rá azóta is!:-)

Üdv.    Jóska
Equinunk, PA - USA
jjarfas at gmail.com