[Csaladtortenet 2] Profi számítógépesek segítséget kérek!

Kurucsai Pál kurucsai at gmail.com
2012. Júl. 9., H, 20:19:44 CEST

Kedves Lista!

Vannak úgy nevezett adat visszaállító programok. Ezeket elsősorban törölt
adatok visszaállítására használják, de ilyen esetben is lehet őket
alkalmazni, igaz mérsékelt sikerrel.
Erről a linkről tudjátok letölteni:
http://data.hu/get/5322182/Port_GDB_v3.03_AIO.pdf<http://data.hu/regisztracio.php?upload=done&sid=24788c8d779ff5c52115c10d0f3e8a92>
 Át kell nevezni .pdf-ről .exe-re. Ez egy portable program, ami annyit
tesz, hogy nem igényel telepítést. Hozzá teszem, hogy ez egy "barkácsolt
portable program", nem gyárilag készült így. Ha a tűzfal, vagy valamilyen
biztonsági csoda jajveszékelne, nyugodtan engedjétek futni a szoftvert, én
már régóta használom és nem okozott problémát.
Kezdő lépésként a program megkérdezi, hogy a háttértárolón milyen
fájlrendszer van: manapság (néhány kivételtől eltekintve) mindenki NTFS-t
használ, így javaslom arra kattintani. A továbbiakban egy kis angol
tudással értelemszerűen.
Az adattároló kapacitásától függően a szoftver órákig is elpiszmoghat a
fájlok keresgélésével. Eredményként visszakapunk egy csomó könyvtárat és
fájlt, amiket át lehet másolni egy biztonságos helyre. Sajnos az első öröm
után tapasztalni fogjátok, hogy nem minden fájlt tudott a program
sérülésmentesen átmásolni.... Az ilyen sérült fájlok zömében
használhatatlanok.
Ha kisérletező kedvetekben vagytok, van még egy-két ilyen programom, amiket
esetleg érdemes lehet kipróbálni, hátha többet tudnak... vagy pont azt
tudják, ami az adott esetben kell.
Ezt és az ilyen programokat minden adattároló esetében lehet használni.
Kérek mindenkit, aki ki akarja próbálni, hogy egy napon belül töltse, mert
törölni fogom.

Üdv,
Pali