[Csaladtortenet 2] Profi számítógépesek segítséget kérek!

Fáczán László faczan at mavir.hu
2012. Júl. 9., H, 22:13:27 CEST

Szép estét!

Mint informatikus mondom, hogy a meghibasodott merevlemezekrol az adatvisszallitas altalaban koltseges dolog :(
A kutatasi anyagokat - es még ami fontos - mindenkeppen menteni kell!
Sajnos a megbizhato adatmentes draga :( ezert csak egy athidalo megoldast tudok mindenki figyelmebe ajanlani: google drive
5gb tarhelyet ad ingyen (25-re egesz olcson bovitheto). Ad meg egy programot, amivel a gepunkon egy kijelolt konyvtarat szinkronizal. Ez azt jelenti, hogy minden adat legalabb két helyen meglesz: a gepunkon es a google-nel

Faczan Laszlo