[Csaladtortenet 2] Bolczek/Bolcsek Család

Roland Boltsek rolandboltsek at gmail.com
2012. Júl. 11., Sze, 12:05:11 CEST

Sziasztok!

Csak egy spontán felvetés vezérelt hogy megkérdezzem, hogy kutatásotok
során valahol és valamikor nem futottatok e bele a Bolcsek / Bolczek
családnévbe, illetve ezeknek a torzulásaiba ahol CS illetve CZ előfordult
TS, vagy lágyítós C formájában. Esztergom vármegyében felástam amit
lehetett, sok adattárban illetve saját régi címjegyzékeimben is kutattam,
ellenben Cegléd környékén nem találok, pedig tudom hogy élt arra több
rokonom.

Ha valaki tudna segíteni, azt nagyon megköszönném.

Üdv,

Boltsek Roland