[Csaladtortenet 2] archíválás

Dr. Hatvany Béla Csaba csaba at hatvany.de
2012. Júl. 11., Sze, 16:56:01 CEST

Kedves Listatársak

mivelhogy az adatok archiválásáról szó esett, megragadom az alkalmat, hogy röviden elmondjam, miként archiválom én az adataimat.

Szerintem az ideális archiválás az online archiválás. Az online archiválásnál (online backup) az archivált adatok egy internetkapcsolattal elérhető szerveren kapnak helyet. Ennek több előnye van, többek között az is, hogy az adatok mindenhol elérhetők, ahol egy internet kapcsolattal rendelkezünk.

Sok online backupszolgáltatást találunk a világhálón, de legtöbbért fizetni kell (minimum 5 euró/hónap) vagy ha ingyenesek, csak rövid ideig tárolják az elmentett állományokat. Szerencsére a német Telecom bárkinek 25 GB tárterületet kínál ingyen. Az feltöltött állományok addig maradnak a szerveren, ameddig nem töröljük. Sok kiegészítővel is rendelkezik az ajánlat, többek között egy ingyenes *@t-online.de email címmel és fiókkal (amit be kell állítani, de nem szükséges használni). Akinek 25 GB-nál több tárterületre van szüksége, az ismételten, de más név alatt regisztrálhat a rendszerbe. A szolgáltatás itt érhető el: http://medien-center.t-online.de/index1.htm. Amióta ez a szolgáltatás létezik én sikerrel és megelégedéssel használom és mindenkinek melegen ajánlom.

Kérdésekre szívesen állok rendelkezésre.

Üdv,
Csaba