[Csaladtortenet 2] nem reklám: tanács

Hirschler András smartlines at smartlines.hu
2012. Júl. 18., Sze, 09:13:44 CEST

Kedves Tagtársaim szíves figyelmébe ajánlom a Wise Cleaner 365 nevű tisztító
programot, ingyenesen letölthető a www.wisecleaner.com oldalról. Már több
hasonló programhoz volt szerencsém, eddig ezt találtam a leghasznosabbnak.
Felgyorsítja a boot-up folyamatot, megszabadít a fölösleges
registry-beírásoktól, véletlenül vagy valamilyen fondorlat révén a gépünkre
került fölösleges szoftverektől, stb. A több modulból álló program egyetlen
eleme "fizetős", azt én sem használom. A többi nálam nagyon bevált.

Ugyanezen cég ugyancsak ingyenesen kínál programot az adatmentéshez is.

üdv. Hirschler András