[Csaladtortenet 2] nem reklám: tanács

Gelei Judit gelei.judit at gmail.com
2012. Júl. 18., Sze, 18:24:41 CEST

Kedveseim! Ez sem reklám, de szakértő mondta:

"nem ismerem. de az ilyen programok tipikusan vagy nem jok semmire, vagy
nagyon is rosszak: valami virust vagy mas kellemetlenkedot telepitenek fel
esetleg a gepedre.

van persze olyan program, ami leszed felesleges dolgokat, de nem igazan
automatikus, es szakerto kezebe valo, mert kulonben nagy galibat csinal."

Szóval, vigyázat, nem kell mindent használni.

Üdv. Judit