[Csaladtortenet 2] [MACSE: 4592] hazajöttünk...............

Kozora Róbert kozorar at gmail.com
2012. Júl. 19., Cs, 09:18:30 CEST

Az első videót a búcsúestről megosztottam facebookon. Ahogy ígértem Nektek,
hamarosan felrakom youtube-ra is az összes videót, hogy akik nem tudtak
résztvenni ezen a fantasztikus kiránduláson, azok is részesüljenek abból a
csodás műsorból, amit kaptunk.
Kis türelmét kérem azoknak, akiknek fotókat ígértem, nem kis idő a 3000
fotó beforgatása, rendezése, de igyekezni fogok.
Mégegyszer hálásan köszönöm a szervezőknek ezt a felejthetelen utat és
remélem, hogy jövőre megismételjük:))

Üdv,
        Kozora Robi

--