[Csaladtortenet 2] [MACSE: 4592] hazajöttünk...............

István Mátis matis45ist at gmail.com
2012. Júl. 19., Cs, 15:33:04 CEST

Kedves Jól-Megjárta Kirándulók!

Nagyon szépen köszönöm az előzetes tájékoztatást a Gyönyörű-kirándulás
sejtelmes
jelzéseiről! Többen igértek fotó tájékoztatást is, hogy látható legyen
mindaz, aminek Ti
részesei voltatok. Én sajnos nem lehettem ott ezen a világ-látó túrán,
amiről  le kellett
mondanom!
Nagyon köszönöm az induló-csapat bejelentkező köszöntőjét is mobilról is!

Várom én is a a ragyogó fotókat!

Üdvözlettel: Mátis Pista /lemaradt utazó/