[Csaladtortenet 2] Szlovákiai szervezés?

Csillagné Végh Katalin csillagkata7400 at freemail.hu
2012. Júl. 19., Cs, 18:20:29 CEST

Kedves hazaérkezett és utazni  vágyó társak!
Szeretnék jelentkezni egy estleges szlovákiai útra jövő nyárra ,( bitcsei levéltár környékére ).
Önállóan csak addig jutottam, hogy kértem a levéltáros hölgytől látogatási nyomtatványt, aztán a mormonok csodálatos munkáját várva csak vágyakozgatok.
A listát figyelve elég sokan lehetnek azon a vidéken is érdekeltek-és szépen folytatódhatna a kör Románia, Ukrajna, Szlovákia-persze utána Csehország  :)
Üdv. az ismeretlen ismerősöknek, Katalin ( Csillagné)