[Csaladtortenet 2] [MACSE: 4592] hazajöttünk...............

Kozora Róbert kozorar at gmail.com
2012. Júl. 19., Cs, 19:38:02 CEST

A tegnapelőtti búcsúesten készült videófelvételek úgy látszik a youtubenak
nem tetszenek, mert nem engedi őket feltölteni:))
Feltöltöm őket a facebookos üzenőfalamra, ahol egyenlőre csak az ismerőseim
nézhetik meg őket. Akit érdekelnek a videók, jelöljenek be és akkor ők is
meg tudják tekinteni.
Holnap majd újra próbálkozok a youtube-bal.
A videók mérete összesen 4 GB. Akinek ennyi átmegy az email címére és
szeretné, annak átküldöm úgy.
Ide a listára ekkora méretű fájlt nem szeretnék csatolni, mert nem tudom,
hogy lehet-e egyáltalán.
Tovább szép estét!

Üdv,
         Robi