[Csaladtortenet 2] Vas megye

c. h. baiersdorf c.h.baiersdorf at t-online.de
2012. Júl. 25., Sze, 17:40:21 CEST

Kedves Éva,
nagyon tetszett a beszámolód, nagy élvezettel olvastam!
Valamennyire ismerem a vidéket, a Ferto" tó mellett, a magyar oldalon
nyaraltunk valamikor pár napot.
Történelemmel, kultúrával telített, érdekes, izgalmas vidék.
Bár gyakrabban olvashatnék ilyesmit a levlistáinkban!
Öled már sokszor olvastunk - folytasd bátran, hátha akad utánzód is!
Üdvözlettel!
Kristóf