[Csaladtortenet 2] érdekesség

Babcsányi István mcsteve at elender.hu
2012. Júl. 31., K, 13:30:10 CEST

Ténynek mondható, hogy Id. Wenckheim József gróf és lánya (Jókai itt csavar
egyet az eredetin!), Krisztina története szolgált alapul a két regényhez.

http://www.google.hu/search?q=egy+magyar+n%C3%A1bob+wenckheim&sourceid=ie7&rls=com.microsoft:hu:IE-SearchBox&ie=&oe=&redir_esc=&ei=IsAXUIuMPIbRtAbrjYDYCQ