[Csaladtortenet 2] segítségkérés: foglakozások latinul

Jánosy Béla csjanosy at freemail.hu
2012. Jún. 2., Szo, 22:33:55 CEST

Tisztelt Listatagok!

Úgy látom, megint nem a legjobbkor kérek latin segítséget, de hátha:))

 Németpróna anyakönyveiben az ükapám foglalkozásához ezt írták: Docens II Classis. Jól gondolom, hogy ez azt jelenti, hogy a II. osztály tanítója? vagy II. osztályú tanító lenne a megfejtés? Egy másik helyen ezt jegyezték be foglakozásaként: Docens II. Norm Classis. (Ha jól olvastam).
A dédanyám születésénél ugyanő foglalkozása: Organista. Erősítsetek meg abbéli hitemben, hogy ez orgonista, és nem pedig szervező:))
Az első fiuk születésénél pedig a keresztszülőknél a foglalkozás: Notarius Circularis. Ha jól értem ,ez pedig körjegyző?

Köszönettel: Jánossy Csaba