[Csaladtortenet 2] Mormon adatbázis

kratky jeno kratky58 at hotmail.com
2012. Jún. 3., V, 18:40:58 CEST

Sziasztok !
Ma már kérdezte valaki , hogy a Family Search nem jön be ha megakarja nyitni .
Én is ilyen gondokkal kűzdök már egy ideje, amióta  Európa helyett  Continental Európa szerepel a honlapjukon.

Mi lehet az oka :  Vacak a gépem ?
                          Hiányzik valamilyen program ?
                          Esetleg az adatbázisnál lehet a hiba ?
                          Vagy csak én lettem topább ? ( habár a kedvenceket még megtudom nyitni  innét az 1895 előtti keresés még működik)

Üdv : Kratky Jenő