[Csaladtortenet 2] határtalan öröm

Angéla Kustvall angela.kust at comhem.se
2012. Jún. 3., V, 21:46:34 CEST

Kedves Társaim!

Azt hiszem emlékeztek rá, hogy mennyit küzködtem
a belvárosi ferencesek anyakönyveivel. Melinda segítségével
Pannonhalmát is megjártuk, míg kiderült, hogy vagy a
Március 15 téri plébánián, vagy a MOL-ban kell keresnem.

Ekkor Katalin Littomericzkyné felajánlotta segítségét,
mondván, hogy ö úgyis  bejár a MOL-ba.

Nemsokára megkaptam az elsö kutatás eredményét,
következö héten pedig a keresett ösöm Eisrich Josephus (sebész)
születési évét, testvéreit, szüleit, nagyszület, akik már 1680 körül születtek.
Ráadásul a nagyszülö házasságánál (Eisrich Adam) az a bizonyos
Eisrich Samuel senator a tanu, aki nyitrai nemes és a mai Váci utca
sarkán az Arany Horgonyhoz címzett fogadó tulajdonosa volt.

Ezt pedig Császár Ildikónak köszönhetem, mert ö küldte el a kivonatot
Dümmerth Dezsö könyvéböl: Pest város társadalama 1686-1696.

Katalin segítségét megköszönni nem elegendö, hálám kísérni fogja.

Üdv.
Angéla