[Csaladtortenet 2] Kartenbinder- Csolnok

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2012. Jún. 5., K, 15:39:15 CEST

Kedves Zsuzsi !

Mivel én is Komárom megyében élek a Csolnokkal kapcsolatos kérést egy
kicsit szívügyemnek is tekintem. Ha a megyei könyvtárban járok átnézem
milyen forrást lehet ott találni.Ezt az interneten találtam, nem
tudom  ismeri-e az érdeklődő?

http://www.sulinet.hu/oroksegtar/data/magyarorszagi_kisebbsegek/2009/nemetek/Beitrage_zur_volkskunde_der_ungarndeutschen/2004/pages/005_friedhofskultur_in_einer.htm

A jelzett családfa nem jelent meg leveledben.

Az is valószínű lehet, hogy a keresett nevet időközben magyarosították.
Esetleg a Doroggal kapcsolatos anyagokat is át lehetne nézni / közös kapocs
lehet a bányászat / .

Sajnos nem tudok németül, ezért a kapcsolattartásra nem vállalkozom.

üdv. A Éva