[Csaladtortenet 2] Gondolatok a családfakutatásról

Gelei Judit gelei.judit at gmail.com
2012. Jún. 8., P, 15:22:40 CEST

Kedves Kutatótársak! Kedves Éva!

Bár minden ízében megértem problémádat, de azt hiszem, ha az ember
megértéssel és jószívvel van a rokonokhoz, az segít mégoly "takargatnivaló"
régebbi esetnél is, akár ha valaki maga bukott meg az élet vizsgáján, hát
még, ha semmiről nem tehetett.
Végülis maga a gyónás is ezt a célt szolgálja "és többé ne tedd ezt"
elbocsátásával, vagy a börtön után bizonyos idővel hivatalosan már nem
tekintik "rossznak" az egykori elítéltet.

Ha meg az "eset" régebbi emberekkel történt, ott már csak az segít, ha
tudjuk, nem ártani akarunk. Az egész történelem, sőt maga a tudomány
meghalna, ha nem tárhatnánk fel a régmúlt eseteket.

Szóval a hozzáálláson múlik.

Üdv. Judit