[Csaladtortenet 2] Hunyadytól /horvát anyakönyvek

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2012. Jún. 15., P, 21:26:32 CEST

Kedves Éva,

Rijeka alatt keresd, mivel ez a mai neve. Vigyázz, vannak
elővárosok/kerületek is VÁROSNÉV (RIJEKA) kombinációval, illetve egyéb
megkülönböztetők - pl. Felső Rijeka (Gornji Rijeka)
Javaslom, a CTRL+F billentyűkombinációval keress a Rijeka szóra, és amelyik
szimpatikusnak tűnik, klikkelj rá.
Onnan már a megszokott angol+helyi nyelven találhatod az egyes blokkokat
(Births, Marriages, Deaths)

Google amúgy fordításban is barát: http://translate.google.com

Üdv:
Krisztián