[Csaladtortenet 2] Trianon

Hirschler András smartlines at smartlines.hu
2012. Jún. 22., P, 20:33:42 CEST

Kristóf! Lsz. csillapodj!
üdv. Hirschler András

-----Original Message-----
From: csaladtortenet-bounces at levlista.theka.hu
[mailto:csaladtortenet-bounces at levlista.theka.hu] On Behalf Of c. h.
baiersdorf
Sent: Friday, June 22, 2012 7:40 PM
To: Péchy Gáspár
Cc: csaladtortenet at levlista.theka.hu
Subject: Re: [Csaladtortenet 2] Trianon

Kedves Gazsi,

"Trianan" az politika!

Érdekes, hogy csak nekem szólsz - újból!
Mennyivel inkább politikai, mint a többi hozzászólás?!
Az én hozzászólásom is, miknt a többi, csak válasz az eredeti kérdésre - egy
kicsit más formában!

És, apropó, mit akar jelenteni, hogy "kéretik"?
Legyünk komolyak, Gazsi, meg akik a "kéretik" mögött bújkáltok!

Üdvözlet, szép estét,

Kristóf
:-)