[Csaladtortenet 2] Trianon

eotvos at familytree.hu eotvos at familytree.hu
2012. Jún. 22., P, 20:45:28 CEST

Uraim, legkevésbé a tűz szításáért, sokkal inkább a csendesítéséért
szeretnék mondani egy mondatot.
Több családtörténeti listán rajta vagyok, melyek nagyrésze angol nyelvű,
amerikai.
Soha, semmikor, senki nem oktat ki senkit, hogy mit írjon és mit ne.
Majd a lista közönsége eldönti, hogy mire reagál és mire nem. Olyan ez
mint amikor Budapesten, egy üzlet ajtajára ki van írva, hogy nem lehet
bemenni kutyával, fagylalttal, étellel, mobiltelefonnal stb stb
Amerikában nem írják ki és az emberek 95 %-a nem is megy be a felsorolt
dolgokkal a boltba, a maradék 5% meg belefér.
Nem kell agyonszabályozni mindent, legyünk egy kicsit nagyvonalúbbak!
Szép estét!
gy