[Csaladtortenet 2] lakosságcsere

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2012. Jún. 23., Szo, 16:07:00 CEST

Kedves Gábor!

Bár nem ilyen vitához kívántam levelemmel alapot adni, azért le kell írnom,
amit mi az érintett faluban tapasztaltunk, s amit az érintett családok is
leírtak, elmondtak.Tehát volt aki 11 vagonban hozta magával az ingóságait /
földművelő eszközeit,jószágait, terményt,és takarmányt/, a szegényebbek
csak 1 vagonban hozták bútoraikat, aprójószágaikat, folytathatnám a sort.
Sokan mesélték el  , hogy tudták a vagonba összezsúfolt állataikat ellátni
a több napos utazás során. Nehéz szivvel hagyták ott viszont házukat
földjeiket, mert nem akarták szlováknak vallani magukat.
A tények, tények, azt letagadni történelmi bűn. Ha érdekel tudok Számodra
könyvet ajánlani, amelyen az érintettek beszámolóit első kézből olvashatod.

üdv. A Éva

Üdv. A Éva