[Csaladtortenet 2] lakosságcsere

Lévay Béla levaybela at invitel.hu
2012. Jún. 23., Szo, 17:40:11 CEST

Kedves Gábor!

Én sem szeretnék vitát, főleg nem politikait kezdeni vagy folytatni, de
veled szemben Évának van igaza. Valóban voltak, akik több vagonnyi
ingósággal, állatokkal települhettek át, ami azonban semmit nem enyhített a
számukra tragikus eseményeken. Nem beszélve arról, hogy milyen fogadtatásban
részesültek a helyiektől, amikor a kitelepített svábok házába kellett
beköltözniük.
Ezért mélységesen egyetértek Évával, hogy nem lebecsülendő pozitív változás
a lezárt hídhoz képest a szabad átjárás.

Üdvözlettel,

Béla

Lévay Béla
2457 Adony