[Csaladtortenet 2] fejvakarás - mit jelenthet?

Monika Jalsovsky kosecmonika at gmail.com
2012. Jún. 24., V, 21:30:17 CEST

Kedves Krisztián,
nem hiszem, hogy a "podruha" itt a "po druhé" - tehát a másodszor -
értelemben szerepelne. A cseh és a szlovák nyelvben is a "druh" szó
élettársat is jelent, feltételezem, hogy inkább erről van szó. De még így
sem tudom a szó (podruha) valódi jelentését megmagyarázni... Biztos jó az
olvasat?

Üdv.
Mónika