[Csaladtortenet 2] fejvakarás - mit jelenthet?

László Pataky laszlo.pataky at gmail.com
2012. Jún. 25., H, 08:49:34 CEST

Nem tudok csehül, de ahogy én láttam a podruh inquillinust jelent.
Ld. pl. http://rodokmen.psinec.com/materialy/la_slovnik.htm,
http://czechgenealogy.blogspot.hu/2011/10/occupation-dictionary.html

1675-ben bérlők legfeljebb Angliában, netán az északi németalföldi
tartományokban voltak, e helyeken is csak épp ezidő tájt kezdett
megerősödni ez a réteg.