[Csaladtortenet 2] latin fordítás

Fábiánné F Melinda exweekend at gmail.com
2012. Jún. 26., K, 09:03:01 CEST

Ez így igaz, egy kivétellel: A *szeplőtelen fogantatás Mária* fogantatására
vonatkozik, */dec.8./ *születésnapja /KIsboldogasszony szept. 8. előtt 9
hónappal.
Ez pontosan azt jelenti, hogy Szűz Mária az eredendő bűn nélkül fogant
édesanyja, Szent Anna méhében,  ezért alkalmas az Isten-anyaságra./.
*Március 25*-én  pedig Jézus születése /dec.25./ előtt 9 hónappal Gábor
arkangyal adta
hírűl Máriának, hogy Isten gyermekét hordja a szíve alatt.Ez az ünnep
a *Gyümölcsoltó
Boldogasszony*  / Annuntiatio Beatae Mariae Virginis/.

Üdv,
Melinda

László Pataky <laszlo.pataky at gmail.com> írta (2012. június 26. 8:44):
> Az angyali üdvözlet adta hírül Jézus (=Mária méhének gyümölcse, lásd pl.
> Salve Regina) megtestesülését, azaz Mária szeplőtelen fogantatását.
március
> 25 az angyali üdvözlet vagy másként Gyümölcsoltó boldogasszony napja.
>
> Üdv,
>
> 2012. június 25. 21:10 babcsanyi judit írta, <babcsanyi.judit at t-online.hu
>:

"közbeszóltatok".