[Csaladtortenet 2] horvát bejegyzés

Csillagné Végh Katalin csillagkata7400 at freemail.hu
2012. Jún. 28., Cs, 17:24:34 CEST

Nagyon köszönöm Elődnek és Ernőnek is a megfejtést, ami persze egyre talányosabbá teszi a felfedezést. Direkt nem írtam le, hogy Jose Weg szerintem csizmadia mester, mert én pont egy csizmadia mestert keresek ilyen névvel és ezért hajlamos voltam rá, hogy rögtön azt lássam benne. Még a grazsdankára ( orosz) nagyon emlékeztető szó is rendben van. A feleség szó ad újabb talányt. Valószínűleg két csizmadiamester volt ilyen névvel, akik  ugyanebből a faluból házasodtak. Ugye Anna horvátul nem lehet Jana? Ha mégis , akkor túl fiatalon születtek a gyerekei. Hasonló izgalmas találatokat! Kati