[Csaladtortenet 2] horvát bejegyzés

Ernő Arnold arnolderno at gmail.com
2012. Jún. 28., Cs, 17:36:34 CEST

Kedves Kati!
Ez tényleg izgalmas. Ha lesz valamilen végkifejlet, kérjük tedd fel a
Listára. Mindannyian tanulunk belőle.

Nem tudok arról, hogy a Jana lehet-e az Anna megfelelője, de most már énm
is  bezsongtam a témától és utánanézek.

További sok sikert kivánok:
Ernő

2012. június 28. 17:24 Csillagné Végh Katalin írta, <