[Csaladtortenet 2] levél továbbítás (myheritage)

Laszlo Bocsor l.bocsor at gmx.de
2012. Jún. 28., Cs, 18:36:43 CEST

Hála Istennek és a szimatomnak, én nem tartozok a bedőlt milliók közé.
Amikor megsejtettem, hogy mire megy ki a játék, kirúgtam őket, mint macskát
sz..ni. Üdv.Mindenkinek

Ezzel szemben a mi adatbankunkat mindenki és főleg a be nem dolgozók
használják teljesen ingyen, miközben jól mulatnak a szorgalmas
adatfeldolgozóinkon, akik saját családi adataikat sem tudják megkeresni az
adatbankban.

Lehet, hogy nem hiszitek el, de én aki elindította,irányította, ellenőrízte
segítette a feldolgozást, a mai napig egyszer sem próbáltam ki az
adatbankunkat. Üdv.Laci