[Csaladtortenet 2] levél továbbítás (myheritage)

Joseph J Jarfas jjarfas at gmail.com
2012. Jún. 28., Cs, 20:09:16 CEST

Azért, Kedves Laci,

MyHeritage motívumai nem esnek ám nagyon messze a Te felfogásodtól
sem!:-) Miért kapjon az a sok 'potyaleső' grátisz adatokat? Nyilván, a
programjuk fejlesztése, kivitelezése belekerült pár 'forintba'; s ha
hasznot is akarnak húzni belőle (mintegy kárpótolni magukat a mormon
'dézsmá"-ért [mert mormonok alapították azt is]) ... ahogy András
mondja: "Így működik a piac"!;-)

Szerencsénkre, az 'anyaszentegyházuk' másként vélekedik!;-)

Üdv.    Jóska
Equinunk, PA - USA
jjarfas at gmail.com