[Csaladtortenet 2] Cseh anyakönyv fordítás

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2012. Jún. 29., P, 14:33:43 CEST

Kedves László

apa: Franz (Frantíšek, Ferenc) Oboržil, helybeli kertész, Barbara (Barbora,
Borbála) Oboržil törvénytelen fia, aki a néhai Melchior (Melichar,
Menyhért) Oboržil, Lajos főherceg "első hírnöke(?)" és a néhai Elisabeth
(Alžbeta, Erzsébet) Herzig lánya

anya: Aloisia (Aloisie, Alojzia/Lujza), Josef Maresch helybeli kertész és
néhai Johanna (Jana/Joana, Johanna) Zdeborsky törvényes leánya

keresztszülők
Johann (Jan, János) Durta, helybeli vendéglős,
neje, Anna képviseletében Franziska (Františka, Franciska) Maresch, [a]
kertész törvényes leánya

Üdv:
Krisztián