[Csaladtortenet 2] Névváltozás félreértés

Tamás Solymosi solymitomi at gmail.com
2012. Már. 1., Cs, 13:39:48 CET

Tisztelt Listatársak!

Nem azt mondtam, hogy ez volt az egyetlen ok, pusztán ezt is felhoztam mint
okot a lehetséges okok között.

Egyébbként: az anyakönyvezés során találtam olyat, hogy a házaspár egyik
tagja zsidó volt, a másik peidg ág. ev., aztán az utóbbi áttért a zsidó
vallásra, majd az 1940-es években mind a ketten áttértek ág. ev-ra.

Tisztelettel:

Tamás