[Csaladtortenet 2] Névváltozás

Németh József nemethjozsef10 at freemail.hu
2012. Már. 1., Cs, 22:01:54 CET

Sajnos ez a névmagyarosítási vicc csak élőszóban jó, de azért megpróbálom visszaadni.Magyarosít a sváb. Laufing volt az eredeti neve. Kérdezik tőle: miért szeretne magyarosítani? Kérem, már az általános iskolában engem ezzel csúfoltak, hogy lófing. Ezért szeretnék magyarosítani. És mire, kérem? Lovasra. Rendben, uram, de azt tudja-e, hogy ezentúl a sváb anyanyelvű barátai hogy fogják ezt majd kiejteni?!NJ