[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / Névváltozás

Marcsi Ribeiro hamory.marcsi.49 at gmail.com
2012. Már. 1., Cs, 23:05:54 CET

Kedves Laci!

Az otleted jonak nez ki, de csak ugy, hogy x nev y nevre lett valtoztatva, azzal nem sokat erunk. Itt az is kellene, hogy ki, hol, mikor, milyen engedellyel tette.
Akikrol tudok a csaladban az , apam, nagyapam, dedapam es ukapam nevcserjere. Miert es mikor azt meg nem sikerult kideritenem, mert eddig nem talaltam irott engedelyezest roluk. Kutatas szenpontjabol ezek lennenek a fontos dolgok, nem csak  kimondottan az, hogy mirol - mire lett megvaltoztatva a nevuk. BM erdeklodtem, de nem valaszoltak kerdesemre.

Udvozlettel, Marcsi2