[Csaladtortenet 2] dilemma

Tamás Solymosi solymitomi at gmail.com
2012. Már. 2., P, 14:36:54 CET

Kedves Listatársak!

Reménykedve abban, hogy a MACSE-tagok is olvassák a családtörténetes
leveleket:

A helyzet az, hogy szerencsére a magam családjában is igen jól állok. Van
egy táblázatom, ahol összegyűjtöttem az összes családnevet, ami az anyai
nagyapám nagynénje által összeállított családfában előfordult. Ebben nem
csak a leggyakoribbak, hanem azok is benne vannak, melyek csak 1-1 név
erejéig fordulnak elő. 264 családnevet tartalmaz ez a lista.

Nem tudom, hogy melyik lenne a jobb:

1. Vagy minden levél után csatolnám a listámat, (szerintem ez a
macerásabb),vagy

2. Ha van rá hely a honlapon, akkor a táblázatot oda feltenni, és aki lát
olyan nevet, mely ismerős, vagy szerinte rokon, az ír nekem mailt? Ebben az
esetben viszont a honlapnak ez a része a nem MACSE-tagok számára is
megtekinthető lenne.

Illetve: ha a honlapos megoldás lenne a nyerő, akkor érdemes lenne úgy
megoldani, hogy lehetőleg bővíthető legyen, mert más ágak is be fognak még
kerülni idővel.

Várom a javaslatokat.

Tisztelettel:

Solymosi Tamás