[Csaladtortenet 2] dilemma

Wilde Viktor wilde.viktor at t-online.hu
2012. Már. 2., P, 22:30:01 CET

Kedves Tamás,
Nem bírom ki: "Rabbi, a keresztrejtvényben találkoztam a "dilemma"
szóval. Nem ismerem, mit jelent?" "Tudod, Kohn, egy példán keresztül
világítanám meg: Gondolj arra, hogy sertéshús - ingyen."
Ha valóban az összes vezetéknév fent van a listádon, ami a családfán
szerepel, akkor annak részét nem érdemes kutatnod: Ha egy férfi rokonod
elvette XY-t, akkor az X nevet nem érdemes felfejtened, hiszen azok nem
rokonaid.
Elnézést az esetleges gépelési hibákért, ma szó szerint vakon gépelek
(még jó, hogy gyerekkoromban megtanultam), mert a munkahelyemen
felejtettem pont így hétvégére a szemüvegemet. Holnap talán veszek 1-2
gyárit.
ÜdWV