[Csaladtortenet 2] Köszönetem

Dobrova Tibor dobrova.tibor at upcmail.hu
2012. Már. 2., P, 15:08:25 CET

Itt is megismétlem a MACSE címre írott szavaimat, Mindnyájatok felé
tolmácsolt köszönetemmel:

"Kedves MACSE tagok, Lev. társak!
Őszinte örömmel olvasgattam itt az "egykönyves" könyvemről,
majd a bemutatójáról szóló híradásokat és már bizony meditáltam
is azon, hogy nem vagyok e "túl sok" nektek ebben a témában??
Nagy köszönetem F. Melindának, Kőhegyi Anikónak Papcsik Bélának,
Hatvani Csabának, hogy ilyen tág teret szenteltek nekem, ill. segítették
a híradásokat!
Bízom benne, hogy még éppen nem csordultam ki a könyökökön és
talán valami használható infóval is szolgálhattam?!...
Köszönet Mindnyájatoknak is, s további jó, egymást segítő kutatgatást!
Mindenkit üdvüözölve: Dobrova Tibor A".