[Csaladtortenet 2] Dilemma

Wilde Viktor wilde.viktor at t-online.hu
2012. Már. 14., Sze, 02:28:50 CET

Kedves Kollégák,
Nem sütöm el újból a korábbi fergeteges tárgybani viccemet, de:
Van, aki teljes joggal azon panaszkodik, hogy a napi digest formátumú
levelét végtelen hosszúságúra növelik a nem törölt idézett előzmények
(mert mondjuk egy napi összefoglalóban tízszer szerepel ugyanaz a
hivatkozott levél).
Van, aki teljes joggal azon panaszkodik, hogy nem-digest-olvasóként lát
egy levelet, de mivel törölve vannak alóla az előzmények, már nem
emlékszik, miről is volt szó (mert nálam rendesebb, és naponta takarít).
Én utóbbiak körébe tartozom.
Kellene erre megoldást találni - én önös érdekből azt javasolnám, hogy a
reagálók hagyják meg válaszukban az addigi leveleket, mert aki az
utolsót olvassa, az mindet látja, aki egyenként olvassa végig a bejövő
leveleit kronológikusan, az meg nyilván kihagyhatja a lent idézetteket.
(Én nem gondolom, hogy a többségnek attól igaza van, hogy ő a többség,
de abból, hogy egy-egy témára azonnal reagálnak az aktívabb Listatársak
- nem megvárván egy esti összefoglalót -, arra következtetek, hogy a
leveleket egyenként használók vannak többségben az aktívak között. És
itt választani kell, hogy Maci vagy Laci.)
ÜdWV