[Csaladtortenet 2] rokonok dilemma

Lévay Béla levaybela at invitel.hu
2012. Már. 4., V, 11:40:12 CET

Kedves János!

Jó, hogy belekotyogtál!
Ez volt ugyanis a világos és szakszerű válasz!!!
Tényleg mindenki más céllal kutat.
Én pl. az ősfámat, mert annak minden elágazásán, akár a nőin, akár férfin,
olyan személy található, akitől a génjeim egy részét kaptam. Én ezeket a
közvetlen, egyenes ági, "vér szerinti" felmenőimet tekintem az "igazi"
őseimnek, és ezért ők a legfontosabbak a számomra.
Nem vitatom, persze, hogy ezeken túl sokkal több "rokonom" van. Pl. ezek
testvérei, akikkel közös őseinktől közös géneket is örökölhettem.

Üdv,

Béla

Lévay Béla
2457 Adony